Thursday, November 08, 2007

the glad game



Όταν ήμουνα μικρή διάβαζα την Πολυάννα και το παιχνίδι της χαράς, ποτέ δε μου άρεσε ιδιαίτερα, πολύ shiny happy people ακόμα και για την παιδική μου ηλικία, ας όψεται που ήμουνα από τότε βιβλιοφάγος και είχα ξεκοκαλίσει τη δημοτική βιβλιοθήκη. Καμιά φορά όταν με έπιαναν οι τσαντίλες μου έλεγα άντε θα παίξω το παιχνίδι της χαράς να δούμε τι θα βγει… Σύντομα πετύχαινα αδιάβαστο κάνα ‘Πέντε Φίλοι’ ή ‘Μυστικοί Εφτά’ ή τα ‘Πέντε Λαγωνικά’ και ξέχναγα εντελώς και την Πολυάννα και τα παιχνίδια της.

Εγκλωβισμένη στην Αττική οδό σήμερα το πρωί για σχεδόν καμιά ώρα, και ενώ από μέσα μου έβριζα που και τα σκάμε στα e-pass και τα μισά πρωινά μας καλοσωρίζουν φωτεινές ενδείξεις «Μεγάλες καθυστερήσεις προς Ελευσίνα» δεν ξέρω πως μου ‘ρθε και θυμήθηκα την Πολυάννα και άρχισα να προσπαθώ να κάνω θετικές σκέψεις. Μια χαρά ήμαστε εδώ κολλημένοι, θα ήταν χειρότερο να ήμουνα στο ατύχημα που έκλεισε τη λωρίδα, τι και αν άργησα στη δουλειά και βρήκα θέση στο πιο μακρινό πάρκιν κοντά δεκάλεπτο από την είσοδο θα κάνω πρωινό περπάτημα-γυμναστική, τι και αν σχεδόν όλοι έχουν πλακωθεί σχεδόν με όλους στο γραφείο και έχουν κάτι μούτρα στο πάτωμα, εγώ όντας στην κοσμάρα μου δεν έχω τσακωθεί με κανέναν, τι και αν είχα τόσο τρέξιμο τις τελευταίες δύο βδομάδες που κατάφερα να βγω μόνο δύο φορές, το πρόλαβα το deadline τελικά, τι και αν το cd-player στο αυτοκίνητο σχεδόν σε κάθε τούνελ αποκτά προσωπικότητα και από το cd to γυρίζει μόνο του σε ένα σταθμό με σκυλάδικα… και κάπου εδώ κόλλησα. Και δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα θετικό, μόνο πως οι ηλεκτρονικές μου συσκευές όντως τείνουν να διαθέτουν προσωπικότητα και σε λίγο θα αρχίσω να φοβάμαι και για τις υπόλοιπες, τις πιο απλές, μήπως η καφετέρια αντί για γαλλικό βγάζει καπουτσίνο και ο βραστήρας αρχίσει να παγώνει το νερό. Δεν γύρισα όμως στο τσαντίλα mood γιατί αύριο θα είμαι σε μια άλλη χώρα που δε θα με νοιάζει τίποτα από όλα αυτά, μόνο βόλτες, ψώνια, αχνιστοί καφέδες και παγωμένες guinness και βόλτες ξανά και ας κρατήσει μόνο για λίγες μέρες, έρχομαιιιιιι!

11 Comments:

Blogger silent stelios said...

Χμ, σήμερα στο δρόμο για τη δουλειά τραγουδούσα απο μέσα μου niiils hooolgerssooon, αλλά μάλλον θα φταίει η ταινία που έβλεπα χθες βράδι.
Καλές βόλτες στο Νήσι και χαιρετίσματα στη Σιλαρεν!

November 08, 2007 11:23 pm  
Blogger Xilaren said...

είδες τα λέει και ο αποπάνω! έμπαινα να παραπονεθώ πως ήρθες αλλά πού την είδατε;;!!!

καλά αν η καφετιέρα φίλτρου μου αρχίζει να κάνει εσπρέσσο της προκοπής θα είναι τέλεια...

με ρέγουλα τις γκίνες! ελπίζω να περνάς καλά!!!

November 13, 2007 11:58 am  
Blogger on_a_sunbeam said...

μα είναι τόσο προφανές ότι θα πήγαινα λονδίνο, αλλού δεν έχουν μπύρες και καφέδες και ψώνια; :P

σούπερ ήταν όμως, αν και σύντομο, για άλλη μια φορά θέλω να μετακομίσω ΤΩΡΑ!! οπότε τότε μπορεί και να τα λέμε και από κοντά, χα!

November 13, 2007 11:33 pm  
Blogger x said...

διαβάζω στον γιο μου την Πολυάννα αυτόν τον καιρό γιατί είναι αχάριστος και θέλω να δει πως υπάρχει κι άλλος τρόπος να βλέπεις τα πράγματα αντι "ωχ εγώ ο καημένος". Με εκνευρίζει η Πολυάννα ώρες ώρες αλλά το παίζω κι εγώ το παιχνίδι αυτό, συνέχεια. Μέχρι να γίνω cyborg, ποιος ξέρει?
Θα πάω κι εγώ Λονδίνο. Πάμε για πάντα;

November 14, 2007 1:02 pm  
Blogger enteka said...

!!!
:)

November 14, 2007 8:11 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

να περάσεις τέλεια chloe! Μέσα στο για πάντα, έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά, για να δούμε τι θα γίνει, fingers crossed!

November 15, 2007 10:41 am  
Anonymous Anonymous said...

elpizw na perases kala- dhladh sigoura 8a perases kala! :)
alla giati oloi mou 8elete na metakomisete sto Londino? ti 8a ginei me auth thn istoria pleon?
mhpws na to parw kai egw apofash?
exw mexri ton februario....

November 15, 2007 12:04 pm  
Blogger silent stelios said...

Χμ, η αλήθεια είναι οτι το σκέφτομαι σοβαρά να ξαναγυρίσω εκεί.
Η μεγαλυτερη ακόμα αλήθεια είναι οτι μαζεύω ήδη χρήματα.
Πάμε;
: )

November 15, 2007 12:38 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

Ναι, ναι πάμε, ελάτε και εσείς, the more the merrier δε λένε;

αααααα, άντε να μαζέψω να μυαλά μου τώρα μπας και κάνω καμιά δουλειά :)

November 16, 2007 11:32 am  
Blogger Dimitra Daisy said...

Funnily enough, βρέθηκα σε μια τάξη με 11 δεκάχρονα πιτσιρίκια και ξέρεις τι έπιασα να διαβάσω όταν βαρέθηκα; Την Πολυάννα... Απίστευτο, είχα χρόνια να την σκεφτώ!

November 19, 2007 10:52 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

χαχ, τελικά η Πολυάννα έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές!!

November 21, 2007 2:44 pm  

Post a Comment

<< Home