Monday, November 20, 2006

turning alcoholic?

Παρασκευή βράδυ, προσπαθώ να κοιμηθώ, είναι κάποιες μέρες τώρα που με έχει πιάσει μια περίεργη insomnia, εγώ που συνήθως στο πεντάλεπτο έχω ξεραθεί. Κάνω τυχαίες σκέψεις μέχρι να αποκοιμηθώ και ξαφνικά με πιάνουν τα γέλια. Συνειδητοποιώ ότι σκέφτομαι τι θα κάνω με το laptop που έχει τιγκάρει ο σκληρός από τα mp3 και τις φωτογραφίες, προβληματίζομαι να πάρω εξωτερικό σκληρό ή να γράφω dvd και να σβήνω αρχεία; Κι αν χάσω, σπάσω, χαράξω τα δισκάκια, μετά τι γίνεται; Την άλλη μέρα έχω να πάω σε γάμο-τραπέζι συγγενικού προσώπου, γιατί δε σκέφτομαι πώς να φτιάξω τα μαλλιά μου, τι θα φοράνε οι άλλες, αν θα είναι ωραίο το φόρεμα μου κτλ κτλ. Έκανε κάτι λάθος η μαμά μου όταν ήμουν μικρή; Μήπως φταίει ότι είχα bibibo μεν, ήθελα και αυτοκινητάκια δε γιατί έπαιζα κυρίως με τα γομάρια τα ξαδέρφια μου στα πρώτα τρυφερά και καθοριστικά παιδικά μου χρόνια; Αποφασίζω να επικεντρωθώ στο γάμο και το μόνο που καταφέρνω είναι να αγχωθώ για το πώς θα ισορροπήσω στα τακούνια – να τι σου κάνουν τόσα χρόνια με αθλητικά.

Σάββατο βράδυ, η εκκλησία δε μας χωράει, ξεροσταλιάζουμε απέξω στην υγρασία, στο τραπέζι το ζευγάρι κάνει θεαματική είσοδο με Morrissey You have killed me”, αναπτερώνονται οι ελπίδες μου ότι ίσως και να μην είναι τόσο χάλια. Καμιά ώρα αργότερα πίνω για να αντέξω τα νησιώτικα-ηπειρώτικα-κρητικά, στο κομμάτι του προγράμματος ντίσκο – σίξτις κάνουμε τρενάκι γύρω-γύρω όλο το μαγαζί, κάποιος βγάζει τη γραβάτα του, την ανεμίζει θεατρικά πάνω από τον κόσμο και την πετάει, 6 μπουκάλια κρασί στα 8 άτομα δεν είναι άσχημα.

Κυριακή βράδυ, ξεκινήσαμε με τη Β. για ένα ποτό στις 8.30 για να μαζευτούμε νωρίς σπίτι, καταλήγουμε να πίνουμε μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά μας και να μετράμε τα ψιλά για το ταξί. Belle and Sebastian, Field Mice, Blur, New Order, Editors, My Bloody Valentine, Hidden Cameras, Jesus and Mary Chain, Television Personalities, τόσα χιτάκια στη σειρά είχα καιρό να ακούσω, thumbs up για τον καινούργιο dj στο pop, μήπως θα μπορούσε να παίζει και κάνα Σάββατο γιατί αν έρχομαι κάθε Δευτέρα έτσι στο γραφείο, δε με βλέπω καλα!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home