Tuesday, January 16, 2007

μάι ντίαρ κόλιγκς


(pic from Belgian Centre for Comic Strip Art)


10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ 2006 ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΟΥΝ ΠΟΤΕ!
  • 2000 ευρώ δεν είναι πολλά για μια τσάντα Hermes
  • Σημασία δεν έχει μόνο το ζώδιο σου αλλά και ο ωροσκόπος. Μάλιστα από τα 30 και μετά αρχίζει να έχει καθοριστική σημασία ο ωροσκόπος (έχω λιγότερο από δύο χρόνια καιρό να κάνω εντατική έρευνα στο νοσοκομείο που γεννήθηκα αφού η γαϊδούρα η μαμά μου δε θυμάται την ώρα)
  • Τα παιδιά τα κάνεις σε μικρή ηλικία για τα χαρείς. Δε μου το παν κατάμουτρα αλλά το είδα στο ύφος τους, έχω ήδη καθυστερήσει τραγικά!!! Άσε που θα έπρεπε να έχω ήδη παντρευτεί! Α-νε-πί-τρε-πτο!
  • Τα καλύτερα παπούτσια είναι JB Bournazos – τα πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά αξίζουν (τα αθλητικά είναι για το γυμναστήριο μόνο, ε;)
  • Πεντικιούρ κάνουμε και το χειμώνα, τι και αν δεν κυκλοφορούμε με πέδιλο και σαγιονάρα.
  • Δεν τρώμε τίποτα μετά τις 6. Το ‘τρώμε’ περιλαμβάνει και τζιν τόνικ, zombie, φιστίκια κτλ (φακ-φακ-φακ).
  • Τα πλαστικά βραχιόλια και τα ασημένια κρικάκια δε θεωρούνται κοσμήματα!!!
  • Ο άντρας ο σωστός δεν είναι τσιγκούνης, σε κυκλοφορεί παντού και πληρώνει τα πάντα, ακόμα και τις διακοπές που πάτε μαζί (σκέψου πόσα λεφτά θα εξοικονομήσει τόσα χρόνια για βιβλία και cd αν το ήξερα νωρίτερα : P)
  • O δακτύλιος και τα ‘no parking’ είναι έννοιες σχετικές. Αρκούν μερικοί καλοί γνωστοί στις κατάλληλες θέσεις και όλες οι κλήσεις σβήνονται.
  • Η βλεφαρίδα κάγκελο και το μπρονζέ ρουζ στις 7.30 το πρωί δεν είναι υπερβολή. Είναι απλά φροντισμένη εικόνα.

2 Comments:

Blogger x said...

χριστούλη μου, που δουλεύεις καλό μου;

January 21, 2007 3:13 am  
Blogger on_a_sunbeam said...

χεχε, το θέμα δεν είναι που δουλεύω αλλά με ποιες έτυχε να δουλεύω και πόσες φορές μπορώ να χαμογελάσω ευγενικά και να κουνήσω συγκαταβατικά το κεφάλι σε τέτοιες συζητήσεις χωρίς να θεωρηθώ αντικοινωνική : )

January 25, 2007 7:59 pm  

Post a Comment

<< Home