Wednesday, January 31, 2007

the flu



Είναι η τέταρτη συνεχόμενη μέρα που είμαι σπίτι με ίωση, αρχικά δεν άντεχα να ξεμυτίσω από το πάπλωμα, ήτανε να πάω και για zombie την Κυριακή το βράδυ τρομάρα μου, αλλά που, εγώ κατέληξα να είμαι το ζόμπι. Τέσσερις μέρες με πιτζάμες και κουβερτούλα στον καναπέ, με σούπες, ζεστά και χυμό πορτοκάλι, τρομερή αποτοξίνωση, ονειρεύομαι τζανκ φουντ και ποτά με αλκοόλ, την αυριανή συναυλία στο Αν και καφέδες στη λιακάδα. Βαρέθηκα!!! Βαρέθηκα τόσο που βρήκα το κουράγιο να πάω να τσακωθώ με την αποπάνω, η οποία πρέπει να είναι τέρας εξυπνάδας ή γαϊδουριάς, αφού αναποδογύρισε τα βρωμόνερα με τη χλωρίνη από τον πέμπτο όροφο περιλούζοντας τη δύστυχη τέντα μου και τα καθαρά ρούχα της διπλανής μου. Άσε που νόμιζα ότι από τον πυρετό είχα παραισθήσεις και είχε πιάσει δυνατή βροχή μόνο στο πίσω μπαλκόνι έτσι όπως πέφτανε τα νερά. Είναι η ίδια που προσπαθούσε να ξεκλειδώσει την πόρτα μου πριν κάνα μήνα αφού είχε μπερδέψει τους ορόφους στο ασανσέρ, αν έχεις τέτοιους γείτονες...

Το comic relief της ημέρας όμως βρίσκεται στο Ημερολόγιο της Καθημερινής: "Η Σκωτσέζα ερμηνεύτρια Ιζαμπελ Κάμπελ και το πρώην μέλος των «Belle & Sebastian» Μαρκ Λάνεγκαν εμφανίζονται στο Gagarin 205 για να παρουσιάσουν τα τραγούδια του υπέροχου δίσκου τους «Ballad Of The Broken Seas» –όπου συνεργάζονται για πρώτη φορά– μαζί με παλαιότερα κομμάτια από τη δισκογραφία τους". Φαντάστηκα τον Mark να δίνει συναυλίες με τους B&S και να χοροπηδάει πάνω στη σκηνή σαν κατσίκι όπως κάνει ο Stuart ή να τραγουδάει με τη φωνάρα του "You're just a baby baby girl, so kiss me on the cheek before you go to school..."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home