Thursday, March 01, 2007

5

Η πρώτη μου συνειδητή μουσική ανάμνηση ήταν στο αυτοκίνητο να ακούμε οικογενειακώς το ‘yellow submarine’, είχα μόλις αρχίσει αγγλικά, καταλάβαινα το yellow και ρωτούσα τι θα πει submarine. O μπαμπάς μου ήταν μεγάλος φαν των beatles, αργότερα ανακάλυψα τα 45ρια δισκάκια του και τα έπαιζα σε ένα αρχαίο πικάπ.

Η διάθεση μου είναι σαν τον βρετανικό καιρό, μπορεί να αλλάξει 10 φορές σε μια μέρα, από την τρελή αισιοδοξία στην απόλυτη μαυρίλα, από τη γκρίνια και τη μουρμούρα γίνομαι χαζό παιδί χαρά γεμάτο, μπορεί να είναι ζωδιακό, δε ξέρω, κυκλοθυμισμός πάντως μου ΄χουν πει πως λέγεται!

Έχω ακόμα τάσεις παλιμπαιδισμού, που μεταφράζονται σε παντόφλες ζωάκια, ροζ hello kitty τσάντες, πολύχρωμα τσιμπιδάκια, κασετίνα τεν-τεν και άλλα πολλά. Δεν ξέρω αν ο παλιμπαιδισμός μου με κάνει να αγαπάω τόσο πολύ την twee pop ή αν η twee pop ευθύνεται για την παρατεταμένη εφηβεία μου.

Η φορά που έχω ντραπεί πιο πολύ στη ζωή μου ήταν στα 18, φιλοξενούμενη σε σπίτι φίλης στην Κρήτη, είχαμε γίνει τύφλα, ψάχναμε πόση ώρα τη σωστή γλάστρα για να βρούμε το κλειδί, μέχρι που τελικά αφού ξεράσαμε στο μισό κήπο αποκοιμηθήκαμε στα σκαλάκια στην εξώπορτα (ήταν Νοέμβρης). Κάποια στιγμή η φίλη μου ξύπνησε, βρήκε το κλειδί, άφησε την πόρτα διάπλατη και εμένα να κοιμάμαι στην είσοδο. Δεν ξέρω πως βρέθηκα τελικά στο ράντζο στο σαλόνι, δεν είχα μούτρα να αντικρίσω τους γονείς της το πρωί πάντως.

Το πρώτο walkman μου το πήρε ο μπαμπάς μου κάπου στα 12, ήταν τεράστιο και δεν το έβγαλα από το σπίτι, το έβαζα τις νύχτες όταν όλοι κοιμόντουσαν. Το δεύτερο και το τρίτο ήταν πάλι με κασέτα σε μικρότερες διαστάσεις όμως. Με το που άρχισα να δουλεύω πήρα ένα sony cd-player, ασημί και ελαφρύ και το τελευταίο μου απόκτημα πριν δύο χρόνια είναι ένα μπλε i-pod mini που τα χει παίξει από μπαταρία τον τελευταίο καιρό. Καλά όλα αυτά, κακή όμως είναι η αρχή κουφαμάρας που με τριγυρίζει αφού έχω περάσει τη μισή ζωή μου με τα ακουστικά στα αυτιά.

Η πάσα στους supacoopa, chloe, cd :)

4 Comments:

Blogger Broutzos said...

Κατοπιν της προσκλησεως, θα καταχραστω τον φιλοξενο χωρο του blog σου, καθως το δικο μου δεν το διαβαζει κανενας...

Η μοναδικη ταινια στην οποια με εχει παρει ο υπνος μεσα στο σινεμα ηταν το Insomnia με τον Al Pacino.
Μπορει να νομιζετε οτι το λεω χαριν αστεϊσμου, αλλα ειναι η πικρη αληθεια.

Θεωρω το ντεμπουτο των Oasis ενα απο τα σημαντικοτερα αλμπουμ ολων των εποχων.
Κολλητα πισω του, το ντεμπουτο των Green Day. Το 101 ειναι εκτος συναγωνισμου.

Καθε φορα που ακουω το "Ταξιδιαρα Ψυχη", τραγουδαω δυνατά οπουδηποτε και αν βρισκομαι.
Πραγματικά οπουδηποτε.

Πιστευω οτι καθε ψυχικα υγιης αντρας πρεπει να ασχολειται με τα ποδοσφαιρικα, αλλα και οτι οσοι ακουνε αθλητικους ραδιοσταθμους ολη μερα πρεπει να το ψαξουνε λιγο το ζητημα.

Το μοναδικο πραγμα που θα νοσταλγησω απ'το παλιο μου σπιτι, ειναι μια υπερμεγεθης Union Jack καθως δεν βρισκω που να την κρεμασω στο καινουριο.

Δυστυχως πάσα δεν ξερω που να κανω!

March 01, 2007 5:47 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

χμ, μήπως να σε χρεώσω νοίκι λοιπόν; : P το ντεμπούτο των greenday μαζί με το πρώτο των offspring μου θυμίζει εντελώς Β'-Γ' Λυκείου, για το 'ταξιάρα ψυχή' δεν το συζητάμε, those were the days!

March 05, 2007 6:48 pm  
Blogger Dimitra Daisy said...

Α, και αυτό με την κυκλοθυμία πρέπει να είναι ζωδιακό, το παθαίνω κι εγώ.

As for twee pop, I don't have the answer but there is a Hit Parade song ('House of Sarah') that starts:

"I had a lonely childhood. To the solitude of adolescence, the premature dignity and authority of the school system, I added a sad and groom strain of my own.

Now, suddenly, it seemed as if I was being given a brief spell of what I'd never known: a happy childhood. And though I knew that the excitement wouldn't last, and that the moments would soon be gone, there was an essence of happiness in my life, that I felt would belong to me long after the autumn leaves had fallen from the trees.

Soon, it would all be over."

I often think of that...

March 12, 2007 2:09 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

I had a rather boring, lonely childhood as an only child so it does make a bit of a sense. I can't think of a better explanation anyway!

March 13, 2007 3:03 pm  

Post a Comment

<< Home