Friday, February 16, 2007

όλες οι μικρές μου λέξεις







"Όλες οι μικρές μου λέξεις" ίσως να μην είναι αρκετές να περιγράψουν τη χτεσινοβράδυνη συναυλία, υ-πέ-ρο-χη!!! Μόνο μεγάλα χαμόγελα, απίστευτη ενέργεια, πολύ καλή σκηνική παρουσία και stage diving από τον Παντελή, δύο encore, πώς γίνεται τόση χαρά να πηγαίνει χέρι-χέρι με τη μελαγχολία των στίχων; Η φωνή μου έχει ψιλοκλείσει, τα αυτιά μου βουίζουν ακόμα, τα πόδια μου πονάνε από το χοροπηδητό, χτες το βράδυ έγινα ξανά 18, από τότε είχα να περάσω τόσο καλά σε συναυλία ελληνόφωνου συγκροτήματος. Ι k.y, όπως έλεγε και το μπλουζάκι των φίλων τους :)

5 Comments:

Blogger s_k said...

αυτο ελειπε να μην ηταν καλοι..

στα keyboards ηταν η μαρια;

ποιο επαιξαν encore,το σπιτι;

February 16, 2007 11:38 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

άσε, ακόμα χαμογελάω όταν θυμάμαι το live! δεν ήταν καμιά κοπέλα στη σκηνή, στα πλήκτρα ήταν ο παλιός 'κόρε.ύδρο' αλέξανδρος και στο δεύτερο encore αν θυμάμαι καλά ξαναείπαν το 'άλλη μια νύχτα σύγχυσης...' αλλά μπορεί και να κάνω και λάθος!

February 20, 2007 12:46 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

μόλις είδα το setlist στη σελίδα των κόρε.ύδρο, στο πρώτο encore ειπαν το "άλλη μια νύχτα.." στο δεύτερο είπαν το "τώρα που δεν έχω κανέναν"!

February 22, 2007 1:59 pm  
Blogger Sadie said...

Ki esy ekei mazi mas? Omorfo live, panta tetoia! :)

February 22, 2007 6:17 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

kai na 3anar8oun syntoma : )

February 23, 2007 3:26 pm  

Post a Comment

<< Home