Thursday, March 15, 2007

low battery, please charge



Σε δύο περίπου βδομάδες το i-pod θα κλείσει τα δύο. Ήταν δώρο γενεθλίων. Τον τελευταίο καιρό μου στέλνει σήματα sos που προσπαθώ να αγνοήσω. Μετά από 4-5 ώρες απογευματινής φόρτισης το ανοίγω πρωί-πρωί στο λεωφορείο και πέφτει αμέσως η μπαταρία. Το ξαναφορτίζω στο γραφείο κάμποσες ώρες, το ξανανοίγω στο λεωφορείο της επιστροφής ξαναπέφτει αμέσως η μπαταρία. Εκεί που έχει 3 γραμμές κλείνει, εκεί που έχει μία ξανανοιώνει, πάει στις 3 και παίζει για ώρες. Do i-pods die when they reach the age of 2? Χτες το άφησα να κοιμάται και να φορτίζει για κάνα 24ωρο και τώρα είναι κάπως καλύτερα. Του παράγγειλα νέα μπαταρία από το e-bay, θα του κάνουμε εγχείρηση μπας και σωθεί. Αλλιώς βουρ για το καινούργιο μοντέλο.

Σε δύο περίπου βδομάδες θα κλείσω τα 29. Τον τελευταίο καιρό ο εαυτός μου μου στέλνει σήματα sos που προσπαθώ να αγνοήσω. Έχω κολλήσει όλες τις ιώσεις που κυκλοφορούν (εκτός από αυτή με τους εμετούς και τις διάρροιες -lucky me!), κυκλοφορώ με ένα πακέτο χαρτομάντηλα και διάφορα σπρέι, σιρόπια, χάπια και είμαι καλά ένα στα 3 σ-κ. Ξυπνάω κουρασμένη, κοιμάμαι πριν τις 11 και σέρνομαι. Οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ και ποτέ δεν προλαβαίνω να κάνω όλα όσα πρέπει, όλα όσα θέλω. Μπαταρίες στο e-bay για την κατάσταση μου δεν υπάρχουν όσο και να έψαξα, λέω να δοκιμάσω να κοιμηθώ και εγώ για κάνα 24ωρο όπως το i-pod. Κάτω από τη θαλπωρή του παπλώματος όλα μοιάζουν πιο εύκολα. Αλλιώς δεν ξέρω τι να κάνω, δεν πουλάνε και εξελιγμένα μοντέλα που να θέλουν λιγότερες ώρες ύπνου και μεγαλύτερα επίπεδα αντοχής γαμώτο.

6 Comments:

Blogger silent stelios said...

Πηρα λαθος στροφη και επεσα πανω στο μπλογκ σου. Κριμα που δεν παιζουν μπαταριες για τη κατασταση σου στο ebay...στο Γερμανο δοκιμασες; Περαστικα σου παντως. Δεν μπορω να σκεφτω καποιο τραγουδι για χρονια πολλα, αυτο που μου ηρθε στο μυαλο λεει happy new year, ισως σκεφτω ομως κατι.
Το δικο μου ipod θα γεννηθει σε 2-3 βδομαδες, με τον επομενο μισθο!

March 19, 2007 11:50 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

Βatteries charged, μετά από υπνοθεραπεία και pints φρουτοχυμών, μένει η εγχείριση του i-pod που θα γίνει σύντομα! Με γεια το δικό σου, θα εθιστείς και θα το αγαπήσεις :)

March 21, 2007 11:24 am  
Blogger discolata said...

σε νιώθω.

αλλά σήμερα ξύπνησα λίγο αλλιώς, κι ας μην ήμουν πράγματι αλλιώς, απλώς λίγο λιγότερο όπως πριν.

και έβαλα μουσική αγαπημένη απο παλιά και σιγά σιγά τα πόδια άρχισαν να κινούνται όπως τότε, όπως πρέπει και ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν.

March 26, 2007 9:35 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

λες να ήταν αστρικό-πλανητικό και να πέρασε μπας και ησυχάσουμε; κάτι έχει αλλάξει πάντως και εδώ και έχω αρχίσει να βγάινω σιγά- σιγά από τη χειμερία νάρκη :)

March 27, 2007 11:11 am  
Blogger CD said...

afto prepei na einai kollitiko...
pira k egw 1 8gb
eimai oli tin mera me akoustika

oi xumoi den voithane.....

April 06, 2007 7:25 pm  
Blogger on_a_sunbeam said...

Με γεια, με γεια :)
έχεις αρχίσει να εθίζεσαι λοιπόν, χαμηλά την ένταση ε; νομίζω ότι εγώ είμαι στα αρχικά στάδια της κουφαμάρας!
xx

April 11, 2007 11:14 am  

Post a Comment

<< Home